סאבוריט ואמאדור מעל כולם, אופואדו יעזוב ומי יקבל חוזה?
דור מיכה: "קיימנו פגישה ברוח טובה". השכר יופחת ב-50%
המנכ"ל לב במכתב: "נשאף לסיים את העונה באופן ספורטיבי"
כפי שפורסם כאן לראשונה, מדובר על 25% עד סוף עונת 20/21
שביעות רצון במועדון מההתקדמות בנושא: "כולם גילו רגישות"
השחקנים ממתינים לגולדהאר לגבי המתווה: "נגיע לעמק השווה"
כיצד הוסר המכשול למתווה השכר בזכות בניון והמתווך
אלה שמסיימים חוזה ומה עם קיצוץ בעונה הבאה? שורש המחלוקת
פרסום ראשון: גם פלומן בדרך. בית"ר מתכננת למכור אותם
השחקנים מוכנים לוותר על עד 30%, בהנהלה מבקשים יותר
צפו. ההגמוניה עדיין צהובה: 79:83 לצהובים בדרך ל-1:3 בסדרה על הפועל ת"א
העמדות שדורשות שדרוג, הרצון להחזיר את קולסון והגבוה שבמו"מ מתקדם
הגארד סימן על כובע האליפות, יריבו לא אהב את זה. עצבים בסיום הגמר
הנבחרת של טוכל נראית טוב יותר. כדור חופשי של רייס טס מעל המשקוף